Kontakt tel:+48 792 202 456 tel:(71) 78 64 711 mimari@mimari.pl

O Firmie

Założenia firmy MIMARI od roku 2011 się nie zmieniły – prężnie szukamy nowszych i bezpieczniejszych technologii dla uzyskania pełnej satysfakcji klientów.

Nasza oferta powstała z myślą o zaopatrywaniu w najnowsze urządzenia kosmetyczne oraz medyczne gabinety medycyny estetycznej, salony i gabinety kosmetyczne, SPA oraz Wellness.

Posiadamy szeroki wybór urządzeń, które idealnie będą się nadawać do rozszerzenia ofert gabinetowych oraz do nowo powstałych gabinetów, którym zapewnią idealny asortyment pozwalający spełniać wysokie oczekiwania klientów. 

Nasze urządzenia kosmetyczne posiadają certyfikaty CE i nie ma jakichkolwiek przeciwwskazań do stosowania ich w medycynie, kosmetologii, salonach SPA lub Wellness. Współpracujemy bezpośrednio z producentami, omijając w ten sposób pośredników. Dzięki temu otrzymują Państwo najwyższej jakości produkty, po możliwie jak najniższej cenie.

Wzmożona praca nad satysfakcją naszych klientów zaowocowała w 2014 roku wprowadzeniem profesjonalnych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Eldan Cosmetics. Firma powstała w mieście Pawia we Włoszech i celem firmy jest opracowywanie nowoczesnych i skutecznych kosmetyków, których receptury są wciąż udoskonalane, a jakość nieustannie jest ulepszana. Poprzez politykę przyjazną klientom, marka jest już znana w szesnastu krajach i ciągle zyskuje na rozgłosie.

 

 

 

Jaka jest idea współpracy z firmą MIMARI ?

Indywidualne podejście do każdego klienta to nasza dewiza, nie sprzedajemy produktów tzw. masowych, tylko czysto specjalistyczne.

Przez co staramy się zawsze dobrać naszą ofertę pod klienta i jego oczekiwania. Dzięki czemu współpraca nie kończy się w momencie sprzedaży. Nasz zespół stanowi wykwalifikowana kadra kosmetologów i fizjoterapeutów/ szkoleniowców, gwarantująca wysokie wsparcie merytoryczne po zakupie urządzenia.

To jest dopiero początek, gdyż oferujemy programy lojalnościowe dla stałych klientów. Klienci, którzy zakupili u nas choć jedno urządzenie kosmetyczne mają prawo do rabatu na kolejne urządzenie kosmetyczne lub medyczne.

Z ogromną przyjemnością oraz dumą chcemy Państwu przedstawić swoją ideę, o której głośno mówiliśmy na Jubileuszowej Gali XV-lecia Lauru Konsumenta:

 

Jak wygląda gwarancja oraz serwis pogwarancyjny?

 Nasz dział serwisowy mieści się we Wrocławiu, charakteryzujemy się małą awaryjnością sprzętu oraz ewentualnie bardzo szybkim serwisem gwarancyjnym.

W przypadku urządzeń kosmetycznych o dużej wartości, zapewniamy nieodpłatnie urządzenie zastępcze na czas naprawy. W takim przypadku klient nie ponosi dodatkowych kosztów z tytułu utraconej sprzedaży.

  

Permanentny rozwój firmy wpływa bardzo pozytywnie na jakość urządzeń, preparatów oraz na wysoki poziom szkoleń jakie oferujemy, świadczą o tym liczne wyróżnienia oraz certyfikaty których jesteśmy laureatami: 

Rok 2021 - niezmiennie utrzymujemy czołową pozycję w plebiscycie Laur Klienta/Konsumenta. Ten wyjątkowy rok przypieczętował trzykrotne utrzymanie pozycji na podium w kategorii hurtownie sprzętu kosmetycznego i medycznego, dzięki czemu zostaliśmy Laureatem tytułu Laur Konsumenta Grand Prix 2021! Wasze pozytywne rekomendacje przyniosły nam również Laur Konsumenta TOP MARKA 2021 w kategorii jakość obsługi klienta po raz kolejny trafia do naszych zbiorów. Złote wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta 2021 jest już również na naszym koncie. Jako wieloletni laureat programu ,,Przedsiębiorstwo Fair Play'' robimy wszystko, żeby utrzymać wysoki poziom obsługi klienta ale również etyki prowadzenia działalności. Dziękujemy za docenienie naszej pracy kolejny raz!

Rok 2020 - otrzymaliśmy specjalne wyróżnienie, udało się nam utrzymać czołową pozycję w plebiscycie Laur Klienta/Konsumenta. Dziękujemy wszystkim osobom, które na nas zagłosowały, pragniemy poinformować że bardzo jesteśmy wdzięczni za kolejne wyróżnienie jakim jest Laur Konsumenta TOP MARKA 2020! To już nasza 4 TOP MARKA, mieliśmy je w latach 2015, 2017, 2018, 2019…iii teraz w 2020 roku! Dodatkowo otrzymaliśmy Złote Godło w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta 2020, w kategorii Innowacyjne Technologie Urządzeń Kosmetycznych.  Zdobyliśmy również nagrodę, najbardziej elitarną - z tytułem Złoty Laur Konsumenta 2020. Ponownie zostaliśmy Laureatem programu ,,Przedsiębiorstwo Fair Play'', jesteśmy zachwyceni, że kolejny raz nasze starania zostały docenione. Program ma na celu promowanie etyki w działalności gospodarczej, wspieranie rozwoju, poprawianie wizerunku polskich przedsiębiorstw oraz zachęcanie do zachowań etycznych wszystkich firm w Polsce! Rozpiera nas duma!

Przeogromnie dziękujemy 😊

Najrzetelniejsi z rzetelnych! 

Firma zdobywała złota, srebra, laury i certyfikaty, teraz, po 10 latach, w roku 2019 przyszedł czas aby MIMARI zostało nagrodzone DIAMENTOWYM CERTYFIKATEM Rzetelności Płatniczej! 

Zachęcamy do obejrzenia wideoklipu z X Gali Złotych Certyfikatów Rzetelności:

 

Rok 2021 przyniósł kolejne wyróżnienia potwierdzające Wasze pozytywne doświadczenia z naszą firmą. Jednak nie spodziewaliśmy, że otrzymamy również złoto w Ogólnopolskim Konkursie Laur konsumenta w kategorii SPRZĘT DLA GABINETÓW I SPA na rok 2022! Cieszymy się, że nasze produkty i usługi trafiają w Wasze gusta. Dziękujemy!

 

 

Nasze nagrody i wyróżnienia:

 

Firma MIMARI została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta Top Marka 2021 w kategorii jakość obsługi klienta. Organizator plebiscytu co roku przyznaje specjalne wyróżnienia dla firm, których marki wyróżniają się wieloletnią lojalnością respondentów w oddawaniu głosów podczas sondażu Laur Konsumenta/Laur Klienta.

 

 

 

Dodatkowo za trzykrotne utrzymanie pozycji na podium w kategorii hurtownie sprzętu kosmetycznego i medycznego otrzymaliśmy tytuł Laur Konsumenta Grand Prix 2021.

 

 

 

 


 

W 2019 roku otrzymaliśmy kolejne (więcej certyfikatów poniżej) ważne dla nas wyróżnienia - Złote Godło w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2019, w kategorii Hurtownie Sprzętu Medycznego i Kosmetycznego oraz Godło Top Marka, Laur Klienta 2019 w kategorii Najwyższa Jakość Produktów i Usług. Rok 2019 zaowocował uzyskaniem godła Lider XV-lecia w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta/Klienta 2019. Dodatkowo uzyskaliśmy dwa Złote godła w konkursie laur konsumenta 2019 w kategoriach: Wyposażenie SPA i Szkolenia z Medycyny Estetycznej. W programie ,,Fair Play’’ mogą uczestniczyć jednie jednostki, które spełniają specjalistyczne wymogi, między innymi: zachowania etyczne, kształtowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne. Dlatego chcemy się podzielić informacją, że jesteśmy Laureatami programu ,,Przedsiębiorstwo Fair Play’’.

 

 

 

 

Rok 2018 zaowocował nagrodzeniem firmy Mimari godłem Laur Klienta - Top Marka 2018, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii ,,Jakość obsługi wśród hurtowni sprzętu kosmetycznego i medycznego”. Następnie zdobyliśmy I miejsce w ogólnopolskim plebiscycie popularności i otrzymaliśmy Złoty Laur Klienta/Konsumenta 2018 w kategorii ,"Hurtownia sprzętu kosmetycznego i medycznego". Możemy się również poszczycić wyjątkowym wyróżnieniem w postaci uzyskania tytułu "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2018 oraz "Debiut Fair Play" 2018. To dla nas niesamowite osiągnięcie, serdecznie dziękujemy za docenienie naszej pracy!

 

 

 

               

Rok 2017 zaczął się dla nas niezmiernie miło, gdyż otrzymaliśmy nagrodę Laur Konsumenta "TOP MARKA" 2017r za szczególnie wybitną pozycję marki na rynku.

Zostaliśmy uhonorowani złotym Laurem Konsumenta 2017r. w kategorii "Hurtownie Sprzętu Kosmetycznego".

 

Jesteśmy firmą, która od lat cieszy się bardzo dużym zaufaniem wśród klientów. Zostaliśmy nagrodzeni wieloma nagrodami we wcześniejszych latach i wyróżnieniami świadczącymi o wysokiej jakości współpracy z nami są to nagrody m.in.:

Laurem Klienta 2016r. za "Najlepszą jakość obsługi wśród hurtowni kosmetycznych":

 Laurem Konsumenta 2016r. w kategorii ''Hurtownie Sprzętu Kosmetycznego'' :

A na "deser" został przyznany nam Laur Konsumenta - Grand Prix 2016 za najbardziej rozpoznawalną markę w kategorii hurtownie sprzętu kosmetycznego.

Trzykrotne zdobycie Lauru Konsumenta premiowane jest godłem GRAND PRIX, którym mogą poszczycić się tylko nieliczne firmy.

 

E-gazelą Biznesu w 2016r., E-gazelą Biznesu w 2015r oraz prestiżową E-Gazelą Biznesu 2014r.:

 

 

Laurem Konsumenta 2015 w kategorii "hurtownie sprzętu kosmetycznego" oraz kolejnym Złotym Certyfikatem Rzetelności 2015r.:       

zc

 

Laurem Konsumenta "TOP MARKA" 2015r. za szczególnie wybitną pozycję marki na rynku:

 

Laurem Konsumenta - Odkrycie Roku 2014 oraz Złotym Certyfikatem Rzetelności, który jest dla przedsiębiorców chcących pokazać rzetelność i uczciwość w biznesie, która jest najważniejsza. Ułatwia on budowanie pozytywnego wizerunku swojej firmy, jako wiarygodnej i wypłacalnej. Możemy z dumą się pochwalić takim Złotym Certyfikatem Rzetelności:

 

re

 

    

 


 

 



Płatności przelewem dokonuje się na konto Alior Banku:

34 2490 0005 0000 4530 9115 2213

MIMARI Michał Mirocha

ul. Stanisława Dygata 10

54-622 Wrocław

Płatność kartą płatnicza jest online.

 

 


 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl